2020 הייתה שנה שחברות הסטרימינג אהבו מאד
21 בינואר 2021 | נושא: בלוג
עד שנת 2020 חברות הסטרימינג השונות רשמו הצלחות מסחררות והראו גרף עליה מתמיד כשהגדולות שבניהן הן נטפליקס, אמזון פריים ואפל TV פלוס אך מפרוץ נגיף הקורונה ועד סוף שנת 2020 הקפיצה שלהן הייתה כל כך חדה עד שבחודש מרץ הן אפילו נדרשו להפחית באיכות השידור כדי שפס הרוחב העולמי שהיה נתון לעומס בלתי מוכר עד כה יהיה קצת יותר משוחרר ויאפשר לו לעבוד בצורה תקינה תחת העומס.
אך לא כל חברות הסטרימניג היו כל כך מרוצות מהיקף הביקוש האדיר שפתאום נחת עליהן וזה לא כי הן לא רצו לקוחות חדשים זה בגלל שהביקוש היה כל כך גבוה והתחרות בעיצומה עליהם היה להציג תכנים חדשים ומיד כדי להבטיח את הישרדותם לאורך זמן ושהלקוחות החדשים והישנים לא ירגישו מיצוי או שהחברה המתחרה נותנת יותר תמורת כספם.
אך כאן הייתה גם שוכנת הבעיה, שנת 2020 ולפחות תחילתה של שנת 2020 הסתמנה כשנה בה כמות התכנים שיוצאים לאקרנים הצטמצמה משמעותית זאת בעקבות הפאניקה שייצר הווירוס בחודשים הראשונים, כל המדינות היו בסגרים, ההגבלות היו חסרות תקדים וההפקות התקשו ולא יכלו לצאת לימי צילומים מסודרים בלי חשש להדבקות ואי עמידה בהגבלות החדשות שממשלות העולם הציבו, בהמשך הגבלות אלו מעט התרככו כאשר הכרנו יותר את הנגיף אבל הדרישה לתכנים רק גדלה וההפקות היו צריכות לעמוד בקצב שקשה היה להפיק כך שגם שחזרו לפעילות עדיין חברות הסטרימינג התקשו לתת מענה שהן היו רוצות לתת לקוחות שרבים מהם יושבים הרבה יותר בבית ממה שהיו בשנים קודמות ולכן צורכים שעות של צפייה בכל שבוע.
עם כל הקושי של אספקת התכנים החדשים אפשר לסכם כי שנת 2020 האירה פנים לחברות הסטרימינג ועכשיו שהחיסון כבר כאן הן יכולות לחייך כי רוב הלקוחות שלהם יישארו.
עוד כתבות מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מטפס ההרים יורם קראוס במסע טיפוס אל הר המטרהורן – ההר המסוכן ביותר באירופה